Monday, June 7, 2010

Off to Ipoh and Cameron

Tomorrow I will be going to Ipoh for my convo.. well, sebenarnye tengah bengang ni sebab last minute IPIP tukar waktu konvo dari pagi anjak ke petang.. frust jugak ni.. ade ke patut 4 hari lagi nak konvo baru dia bagitau perubahan tersebut? Aku dah bayar RM200 dah.. tepon maktab mintak refund dia tak bagi..

Frust jugak tapi memandangkan aku dah bayar hotel di Cameron.. terpaksa la aku pegi jugak ke Ipoh tapi konvo aku tak dapat pegi sebab check in hotel pukul 3 dan konvo aku mula 2.30 ptg.. Aku pulak bawak anak kecik.. baru 2 bulan.. tak sanggup naik Cameron waktu senja menghala ke Maghrib.. Dah la malam Jumaat.. lagi risau..

Takpe la.. janji leh enjoy dkt Cameron nanti.. Aku harap ada la sebab2 benda mcm ni berlaku.. lagipun member kamching aku semua tk datang disebabkan perubahan ini.. hopefully aku boleh la tenangkan fikiran sebelum masuk kerja balik lepas cuti panjang.. mesti rindu dkt anak nanti kan? Semoga Allah memudahkan segalanya.. Amin..

No comments:

Post a Comment