Tuesday, May 4, 2010

Shopping Online..

Ku tak sangka bahawa shopping online sangatlah best.. aku beli mcm2.. ice pack la, breast milk bottle la, plastic bag for breast milk la, cooler bag la dan macam2 lagi.. sedar2 duit dah habis.. tapi cepat betul dia sampai.. order hari ni esok terus dapat, providing u pay online dulu la kan.. ini kali pertama aku cuba beli online..

Aku harap tak la addicted lepas ni.. takut jugak sbb kita browse dkt internet n kalau berkenan terus beli.. aku pegi website malaysia jek.. seperti www.momslittleones.com, www.sarakids.com dan macam2 lagi.. maklumlah dah jadi ibu, jadi shopping pun benda2 baby la.. seronok gak..

Okeylah, tak leh tulis byk2.. nanti baby bangun nak susu.. nanti aku update lagi ape yg aku buat semasa cuti n pantang ni.. boleh buat benda yg pelik2 waktu pantang.. tgk la ape lagi hobi aku lepas ni.. hehehe..

1 comment:

  1. mmg boleh jd gile kalau tgk online nye shopping website. hehehe...

    ReplyDelete