Thursday, October 21, 2010

Akibat sibuk berFB


Adawiyah suke guling masuk dlm comforter..


Seronoknye anak mama ni.. suke benor senyum manis..


Adawiyah masih tersenyum..

Ni aku nak cerita sikit.. kesilapan aku sendiri... semalam.. aku seperti biasa menyusukan anak aku atas katil.. macam biasa.. adawiyah akan tertido selepas menyusu.. aku pun biar la dia atas katil.. aku pun on lap top dan terus ber FB.. tak lame lepas tu aku terdengar sesuatu.. aku toleh tgk atas katil adawiyah dah takde.. aku meluru masuk bilik dan nampak adawiyah dah ada dkt atas tilam dia.. dia jatuh katil besar tu.. nasib baik ada tilam tebal.. dia tgk aku terus menangis.. aku cepat2 angkat dia dan peluk dia kuat2.. menyanyi dkt dia takut dia lemah semangat..

Teruk kan mama adawiyah ni.. dia jatuh meniarap.. periksa tgk dia ok.. terperanjat je la.. nasib baik ada tilam adawiyah yg mahal tu.. dah la kecil tapi berbaloi.. bimbang kalau ape2 jadi dkt dia.. aku pun menyusukan dia atas katil dia jek.. alhamdulilah adawiyah takde ape2.. gambar di atas adalah gambar adawiyah selepas jatuh.. sempat senyum2..

Moral of the story, jangan la sibuk ber FB kalau ada anak kecil dkt rumah.. taubat aku tak buat lagi.. sori adawiyah... mama love u so much... papa pun dah sound mama dah.. i deserve it..

No comments:

Post a Comment