Wednesday, September 9, 2009

Sedihnya Suami dapat cuti raya 2 hari jek..

Aku terasa sedih sekali.. semalam, Am cakap dia tak dapat cuti raya ni.. Hanya cuti Isnin dan Selasa yang diberikan oleh kerajaan Malaysia.. Sedihnya tak dapat diungkapkan.. Dalam keadaanku yang begini, bagi mereka yag tahu.. sudah tentu aku menjadi cepat sensitif dan terasa.. Nak buat macam mana kan? dah nasib.. ingatkan nak beraya rumah makcik dan pakcikku di KL kerana tahun lepas tak sempat sebab beraya di Johor dan Kelantan..
Aku berharap agar dikurniakan kesabar untuk beraya tanpa suamiku.. Mungkin kalau aku doa banyak2 bulan ni, Am dapat la cuti dia ek? Amin.. Aku bukannya nak sangat beraya, cuma aku selama ni pun duduk di Ipoh, suami di Kapar.. Cutilah waktu untuk aku bermesra dengan suamiku.. Dugaan,dugaan.. itulah namanya.. Semoga aku banyak bersabar... huhuhuhu...

2 comments:

  1. ye ke...kesiannya...aku pun xtau dapat cuti ke x...
    huhuhuhuhu...

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. boleh join Am la nampak gayanye.. sedih2.. nape la cuti susah sgt tahun ni kan?

    ReplyDelete