Thursday, January 21, 2010

Alhamdulilah.. Semuanya rezeki baby..

Firstly, aku bersyukur sangat ke hadrat Allah kerana memberiku banyak rezeki yang selama ini tudak ku sangka2.. Mula-mula sekali, aku dapat posting ke SK Bukit Kapar yang terletak 10 minit dari rumahku.. Memang tak sangka boleh dapat dekat.. Yelah, dah 2 tahun berjauhan dengan suami, macam dah terbiasa dah jauh.. Ape2 pun, aku bersyukur sangat akhirnya kami suami isteri dapat duduk bersama..

Secondly, result interview aku dah keluar, and guess what?!! Aku lulus!!! tak sangka betul.. dah la mamat yang interview aku tu teruk giler kenakan aku.. Ingatkan gagal.. betul lah kata orang, rezeki anak yang aku kandungkan ini.. Aku terase macam allah mengkabulkan segala permintaanku sepanjang aku mengandung..

Tak pernah aku rase semudah ini doaku dimakbulkan.. ini mungkin kerana selama ini aku banyak berkorban untuk masa depan yang aku sendiri tak pasti pada ketika it.. Seronok sangat rase.. ;)

2 comments: